středa 18. prosince 2013

Vánoční edice Ladyboxu je sama o sobě krásným dárkem...

Až teď jsem se dostala k tomu, abych vám přinesla článek o nové, prosincové krabičce krásy nesoucí jméno Ladybox. Myslím, že není potřeba si ji dlouze představovat. A pro ty, které tyhle krabičky neznají, jde o každoměsíční tajné překvapování kosmetikou.

Hodně jsem se těšila na prosincovou krabičku. Někde v koutku jsem tajně doufala, že ve spojení s Vánocemi dostaneme dárek, překvapení, něco neobvyklého, něco navíc... Bude to tak? To se hned dozvíme...

Jako vždy i tentokrát je samotná krabička na první pohled krásně provedená. Na rozdíl od listopadové edice v oranžových barvách se spadaným listím a veverkou a oříškem tu máme vánoční tématiku. Červená krabička s vánočními ozdobami navozuje tu správnou atmosféru. Ducha Vánoc.



Nahlédnutím pod víčko nás nepřekvapí hezké věnování se smrští letáčků na vybranou kosmetiku spolu se slevovými poukázky. A tentokrát i hromadou vzorků...




V prosincové krabičce najdeme:

  1. Ziaja Osvěžující sprchový gel Limeta-Citrus, 270 ml, plné balení (LIMITOVANÁ EDICE, cena ???, našla jsem ceny stejných sprchových gelů, jen jiného druhu a průměrně se dá říct, že se cena pohybuje kolem 75,-Kč).
  2. Cosm'etika Oční stíny Ladybox Vánoce, 3g, plné balení, cena 189,-Kč (PERSONALIZOVÁNO).
  3. Ladybox štětec na oční stíny, plné balení, cena 99,-Kč.
  4. Jordana Texturovací lak na nehty, 15 ml, plné balení, cena 60,-Kč.
  5. Anatomicals Hand Sanitizer, plné balení, cena 129,- Kč.
  6. Natura Siberica, vzorky, cena ???
  7. Mixa, vyživující krém na obličej a tělové mléko, sada vzorků, cena ???
  8. Racio, Biscuitos lesní ovoce, plné balení, cena 10,-Kč.
  9. Palmer's For Dry Ashy Skin, 50 ml, cestovní balení, cena 175,- Kč za 250 ml, ~ 44,- Kč na 50 ml (Asi chybka v tisku, dostala jsem něco jiného. Také Palmer's, ale jmenuje se to Body Gloss, for a deep, radiant glow, 30g).
Chtěla jsem se nechat překvapit a LB nezklamal. Opravdu bych nečekala, že tu opět, snad už potřetí za sebou bude zas a zase Palmer's! :-) A teď vážně...

Všimněte si, jak jsem se drala k sušenkám. 

S uvedenou kosmetikou jsem spokojená. Zatím jsem to nestihla vše vyzkoušet, ale vyhovuje mi zaměření. Kolikrát se mi stane, že se netrefí do vkusu a polovinu LB neuplatním a rozdám rodině :-).

Sprchový gel voní pěkně, opravdu citrusově. Ten se uplatní vždycky. 

Stín je hnědý - na kouřové líčení jako dělaný. Bohužel dlouhou dobu používám paletku NAKED a ještě chvíli budu, takže bych brala radši jinou barvičku. Každopádně se mi líbí a oceňuji snahu Ladyboxu, protože stíny jsou certifikované jako přírodní kosmetika a navíc jak stíny, tak i štěteček nesou logo Ladyboxu. Některé holky psaly, že šteček pouští chlup. Naneštěstí to štěstí nebo naštěstí mám to štěstí? Ano, mám to štěstí. Ať tahám sebevíc, nepustí jediný chlup... 

Dezinfekce může být pro většinu krokem vedle, tu užijí asi jen kosmetičky. Já si nestěžuji. 

Lakem se mi trefili do vkusu. Mám plnou krabičku snad všech odstínů červené a takových těch na každodenní nošení, takže šedivák se sešel a obohatí moji barevně fádní sbírku :-). Navíc stejně jsem pokukovala po praskajících lacích. Sice texturující není praskající, ale změna to je. Dělá hrubou vrstvu. Pro představu něco jako písek. Asi vám ho v některém z dalších článku přímo ukáži :-).



Sušenky nesmí chybět! Ladybox na nás myslí a rozmazluje si nás pamlsky. Sladké vždy potěší. Koho ne? Na fotce... No jo, prostě jsem musela! Prostě k nakousnutí :-)...

Akorát k poslednímu produktu Palmer's mám trochu výtku. Palmer's je určitě dobrá značka, kdo ji má rád, je v sedmém nebi díky kvantitě, kterou nás LB poslední dobou bombarduje. Nakonec jsem i ráda, že došlo k omylu a dostala jsem jiný výrobek Palmer's než je uveden v kartě. Tento Body Gloss krém je totiž stříbrný. Dělá na pokožce krásnou stříbřitou texturu a vážně se mi líbí. 

Balíček zakončím vzorky, kterých je požehnaně. Jestli dobře počítám, je jich tu kolem 6 a hádejte, co mezi nimi nechybí. Hádáte Palemer's?! Hádáte správně! :-D Vzorečky jsou fajn na seznámení s novou ať už kosmetickou řadou nebo přímo značkou a jsem ráda, že LB vždy něco přibalí.

Ups! Jeden vzorek Natura Siberica jsem už stihla použít. Proto není na fotce :-).

Z prosincového Ladyboxu mám vážně radost. Dokonce jsem ho dostala i před Vánocemi a všichni víme, jak to poslední dobou s doručováním bylo. Navíc se LB snaží a jako upomínku nám exkluzivně připravil výrobky s vlastním logem. Co víc bychom chtěly? Přeji LB hodně úspěchů a i přes některé přehmaty, přešlapy a kotrmelce mám tyhle krabičky ráda.

Přeji hodně úspěchů do Nového roku, hezké svátky a držím palce! :-)

A co vy holky? Máte boxík doma? Líbí se vám? Nechte mi komentář, budu ráda :-)...

5 komentářů:

  1. Já jsem si prosincový LB neobjednávala a vůbec mi to není líto. Zalíbil se mi akorát ten lak od Jordany, ale mám fůru pískových od Gabrielly Salvete, takže si nechám zajít chuť. :-) Ještě se mi taky docela líbí ta krabička, červená vypadá svátečně a mozaikový vnitřek a baňky na vršku to pěkně ozvláštnily. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na tvůj blog a máš ho moc pěkný :-). Tu kosmetiku fotíš ve fotostanu? Jeden čas jsem byla rozhodnutá, že si fotostan pořídím, ale ono to závisí hodně i na osvětlení a celkově to není zrovna nejlevnější :-). Vím, že se dá udělat doma provizorní, ale neumím si představit, jaký by byl výsledek a jestli by to za to stálo. Máš s tím nějaké zkušenosti? :-)

      Vymazat
    2. Děkuju za pochvalu. :-) A ne, fotostan nemám, řeším to provizorně a vždycky se snažím vyčíhnout co nejlepší světlo, to pak fotím jak zběsilá. :-D

      Vymazat
  2. Ahoj :) Ne nemám pouzdro. Nakonec to dopadlo navíc tak, že stíny i štěteček zabavila mamka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, nevadí, i tak ti děkuji :-). Zkusím si někde něco najít a uvidím jak dopadnu :-)...

      Vymazat