pátek 6. prosince 2013

Perfektní paletka očních stínu od Urban Decay - NAKED!

Naked. NAKED. NAKED!

Snad ze všech stran jsem slyšela samé superlativy o této paletce očních stínů a pod stálým nátlakem jsem i já nakonec podlehla a neodolala. Brouzdala jsem českými eshopy, ale nikde se nedala sehnat. Urban Decay, alespoň prozatím co vím, nemá v Česku zastoupení a tedy není tu nikdo, kdo by tu tuto značku distribuoval.

Nakonec se mi ji podařilo sehnat za rozumnou cenu na Aukru. Něco kolem 1300,- Kč. Za stíny je to opravdu dost, ale i kdybych je objednávala ze zahraničí, zaplatila bych ve finále i více. Podívat se můžete třeba na Amazonu, eBay, atp. Tam si dávejte ale pozor na falešné paletky, které vypadají téměř stejně, ale stojí zhruba polovinu.



Falešnou paletku jsem v rukách bohužel nedržela, ale co jsem se tak dočetla, prý není vůbec špatná. Co se týče kvality stínů a jejich barev, prý ta falešná má hodně podobné. I co se týče pigmentace a zářivosti. Tam sice trochu pokulhává, ale za poloviční cenu (kolem těch 600-800,-Kč) je to dobrá paletka - jen kdyby se nesnažila přiživit na úspěchu NAKED.

Společně s paletkou obdržíte i originál štětec Urban Decay a oční bázi.

Štětec je klasického střihu do obloučku k nanášení stínů na celé víčko. U druhé verze paletky, NAKED 2, je ten samý štětec, ale má navíc i blender z druhé strany. Tady ovšem nic takového nenajdeme :-). Se štětcem jsem jinak moc spokojená. Je příjemný, hebký, netřepí se a nepelichá. Používám ho už asi rok a je pořád jako nový.



Oční báze, dělá to co má. Samotné stíny jsou už dost mazlavé a dobře drží. Společně s touto bází se ani nepohnou a drží přesně tam, kde mají a neobtiskují se nad víčko. Báze je tedy určitě super.

Teď se konečně dostávám k samotným stínům, které jsou opravdu krásné. Škála je uzpůsobena na kouřové líčení. Najdete tu všechny barvy, které budete potřebovat. Od světlejších po tmavé, od matných až po třpytící. Všechny stíny jsou takové olejové, mazlavé. Krásně se nanášejí a jak jsem říkala - i bez báze perfektně drží, nepráší.





S paletkou jsem tedy naprosto spokojená. Mám dokoupenou ještě NAKED 2, kterou vám přiblížím v dalším článku a musím říct, že mi bohatě stačí a vlastně jiné stíny ani nepoužívám. V tomhle případě cena opravdu odpovídá kvalitě.



Pokud se vám ty stíny líbí, ale nechcete tolik utrácet, můžete si klidně pořídit stíny od MUA, konkrétně paletka Undressed (spojitost názvů je určitě čistě náhodná :-)). Ta stojí skoro až neodolatelných 150,-Kč. A díky nedávnému českému zastoupení není nutné MUA kosmetiku kupovat v zahraničí.


Žádné komentáře:

Okomentovat